
Waga paczki | Przelew/Płatność online | Płatność za pobraniem |
do 30 kg | 16,90 zł | 24,90 zł |
powyżej 30 kg | Koszt uzgadniany indywidualnie | |
Zakupu powyżej 1000 zł netto (1230 zł brutto) Wysyłka GRATIS!!! |
Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towarów w naszym magazynie i w magazynach producentów - wynosi standardowo od 3 do 14 dni roboczych.
Okres realizacji zamówienia ulega wydłużeniu w przypadku towarów wykonywanych na zamówienie o czym Zamawiający jest informowany mailowo, telefonicznie, a także w opisie produktu.
Przesyłki zagraniczne i przesyłki ważące powyżej 30 kg - koszty transportu kalkulowane są indywidualnie.
W przypadku pytań prosimy o kontakt: sklep@skorpion.info.pl
Każde zamówienie wymaga potwierdzenia od osoby zamawiającej poprzez kliknięcie w link potwierdzający zamówienie otrzymanym na maila podczas składania zamówienia.
W szczególności dotyczy to przesyłek wysyłanych za pobraniem. W przypadku braku potwierdzenia przesyłki pobraniowej nasza obsługa próbuje nawiązać kontakt z zamawiającym drogą telefoniczną i mailową. W przypadku braku kontaktu ze strony osoby zamawiającej do 7 dni roboczych zamówienie zostaje anulowane i jego realizacja została przerwana.
Wysyłka jest realizowana, gdy tylko Twoje środki ukażą się na naszym koncie. Jeżeli zależy Ci na szybkiej wysyłce produktów, możesz wysłać nam potwierdzenie płatności(wydruk z banku lub zrzut ekranu), dzięki czemu Twoje zamówienie zostanie zrealizowane od razu. W takim przypadku radzimy nawiązać telefoniczny kontakt z naszą obsługą sklepu internetowego sklep@skorpion.info.pl. Dla sprawniejszej obsługi i uniknięcia pomyłki radzimy przygotować numer Państwa zamówienia.
Niezwłocznie po wysyłce zamówienia, poinformujemy Cię o tym drogą mailową. E-mail ten będzie zawierać informacje dotyczące przesyłki, a także numer przesyłki i link do strony internetowej kuriera (o ile informacje te będą dostępne).
Dokładamy zawsze wszelkich starań, aby zamówiony produkt został dostarczony w czasie określonym w potwierdzeniu zamówienia. Czas ten uzależniony jest od wybranej przez Ciebie przez formy płatności i wysyłki a także od dostępności samego towaru (o czym zawsze informujemy stosownym e-mailem bądź drogą telefoniczną).
Wysyłając zamówione produkty korzystamy z usług profesjonalnych firm kurierskich. Przy dostawie konieczne jest potwierdzenie odbioru własnoręcznym podpisem. Prosimy upewnić się, że pod adresem wyszczególnionym jako adres do doręczenia będzie obecny ktoś, kto może przyjąć i potwierdzić odbiór przesyłki. Jeżeli w momencie dostawy pod danym adresem nie ma nikogo, zostaniesz poproszony (telefonicznie lub za pośrednictwem karty informacyjnej zostawionej w skrzynce pocztowej) o wyznaczenie kolejnego terminu doręczenia.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawidłowego adresu doręczenia, a jeśli sytuacja taka zaistnieje, może ona spowodować wzrost opłat, którymi zostanie obciążony.
W trosce o maksymalne zadowolenie z dokonanego w naszym sklepie zakupu mamy ogromną prośbę:
Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź jej stan!
Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:
- czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone;
- czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane lub poprzecinane.
Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność za pobraniem przekaż kurierowi należną kwotę.
O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do nas wiadomość za pomocą mail na adres sklep@skorpion.info.pl. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co się dokładnie stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniami (folie bąbelkowe, styropian itp.). Napisz także czy oczekujesz wymiany towaru, czy zwrotu pieniędzy.